zondag 22 januari 2012

Hier ben ik!!

Nadat we de jarigen hebben gevierd zijn we aan
 de slag gegaan met de meegebrachte spiegeltjes.
We zijn onze eigen snoetjes eens vandichtbij gaan bekijken
... in de spiegel!!
We zagen een gezichtje met 2 oogjes, 2 oortjes,
1 neusje en 1 mondje met tandjes erin!
We leerden het versje: Mijn lichaam
DIT ZIJN MIJN VINGERS
Dit zijn mijn vingers en
dit is mijn kin.
Dit is mijn mondje met tandjes erin.
Dit zijn mijn oren,
mijn ogen en mijn haar.
Nu nog mijn neusje
 en dan ben ik klaar.

 We gingen in de klas op zoek naar Julleke, want
de kleine deugniet had zich verstopt!
Gelukkig vond Tijs hem weer!
Jules zat verstopt op onze mezanine!
Met heel veel wit papier, verfrollers en verf!! 
 Speciaal voor Jules gingen we aan de slag met kartonnen kokers!

We knipten aan de kniptafel! Speelden met de puzzels,hamertje tik, de poppenhoek, ...
Ziezo de tweede week van het nieuwe jaar was heel snel voorbij!!
Volgende week gaan we samen ons lichaam verder ontdekken
... een heel avontuur !!
X Juf An en Jules