maandag 12 oktober 2020

Eerste weekje in k3a


Hallo mama s en papa s, grootouders en lieve kapoenen.
Welkom op onze web-blog.
Na een zonnige zomervakantie 
ben ik terug in de "Pompom-klas".
Ik kijk er enorm naar uit om van alles te beleven,
samen met de nieuwe vriendjes.

Zouden jullie af en toe 
ook wel eens een vliegje willen zijn
 in de klas van onze "Pompom" kapoenen?
Willen jullie graag weten hoe je kleuter zich voelt
 in de klas en wat er allemaal te beleven is?

Natuurlijk zijn jullie "reuze-nieuwsgierig"
naar de belevenissen van je kleuter op school.
Via deze blog laat ik jullie meepiepen 
in onze "Pompom-klas"!
                                      

Ik hoop jullie op deze manier te kunnen boeien
 met WEETJES en STRAFFE verhalen uit de klas.
Bovendien zal ik hier foto's op posten van leuke 
momenten die we beleven.
Ik wens jullie veel plezier en hopelijk 
vinden jullie dit een leuke ontmoetingsplek!
Veel liefs, Pompom em Juf An

Hier is het dan ... het langverwachte verslagje
 van onze eerste dagen in de nieuwe klas. 
Op dinsdag 3 september 
stapten 15 flinke kleuters onze klas binnen, 
de één al wat dapperder dan de andere. 
Hier en daar vloeide er een traantje, 
maar al snel werden onze traantjes gedroogd 
en ging het avontuur van start.